Hozzászólások (2)
Klasszikus Olasz Autók Egyesülete © 2012 | Impresszum | Jogi nyilatkozat |
Akikre büszkék vagyunk
Hirdetés |
Tisztelt FIAT 850-tulajdonosok! Ahogy láthatjátok, klubunk az összes klasszikus olasz autótípust összefogó egyesületté bővült. Ne aggódjatok azonban – csak fejlécet cseréltünk, lelket nem! Az oldalon található FIAT 850-es tartalmat továbbra is felvállaljuk, és egyesületünket igyekszünk a sok év alatt kialakult hagyományokra építve tovább vinni. Klasszikus Olasz Autók Egyesülete |
Hozzászólások (2)
Klasszikus Olasz Autók Egyesülete © 2012 | Impresszum | Jogi nyilatkozat |
Akikre büszkék vagyunk
Hirdetés |
Mivel panelházban lakom és ritkán jutok "utcai" 230 V közelébe, még csak most jutottam el addig, hogy a telken megforrasztottam a szabályzótól az önindítóhoz menő vezeték saruit, forrasztás után pedig még fogóval is újra rászorítottam a vezetékre (az önindítótól megy tovább az akkuhoz a töltőfeszültség).
Rögtön el is tűnt a feszültségesés; köszönet még egyszer a tanácsért! :-)